مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 12:522022-08-23اقتصادي

بند و زنجیر بر چرخ های تولید تراکتور با قوانین من درآوردی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مصطفی وحیدزاده ظهر امروز در مراسم معارفه معاونت فنی و توسعه و معاونت کیفیت گروه صنعتی تراکتورسازی ایران( تبریز) اظهار کرد: تراکتورسازی همزمان با رویکرد تامین نیاز کشاورزان به محصول استراتژیک تراکتور، توسعه اهداف و برنامه های تکنولوژیکی و کیفیت را در سرخط اهداف و برنامه های خود قرار داده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی های افزایش تولید در تمام بخشهای گروه تراکتورسازان افزود: مدار این افزایش هم راستا با توجه ویژه به کیفیت و رضایتمندی مشتری می چرخد تا تولیدات براساس نیاز مصرف کننده، بخصوص کشاورز از خطوط تولید خارج و وارد بازار عرضه شود.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران( تبریز) اضافه کرد: توجه به توسعه محصول باید با مضامینی همچون استاندارد، محیط زیست همراه باشد تا بتوانیم محصولی با کیفیت بالا و منطبق بر نیاز و درخواست مصرف کننده تولید و وارد بازار رقابت کنیم.

نمایندگان تراکتورسازی بازوی قدرت برای ارتقاء محصولات وحیدزاده رسیدن به این اصل را بدون دریافت بازخورد از بازار مصرف و ارزیابی آن غیرممکن دانست و گفت: بنظر می رسد نمایندگان تراکتورسازی که در اقصی نقاط کشور و دنیا به عنوان پل ارتباطی بین مشتری و این مجموعه مستقرند مشاوران بالقوه ای هستند که می توان از ظرفیت های آنان در رسیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بند و زنجیر بر چرخ های تولید تراکتور با قوانین من درآوردی!

بند و زنجیر بر چرخ های تولید تراکتور با قوانین من درآوردی!