مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 14:072022-08-23سياسي

اهتمام جدی دستگاه های آذربایجلن شرقی برای ارتقای ضریب امنیت شبکه های سایبری


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به سوءاستفاده دشمنان از فضای مجازی برای تهدید و اخلال در امنیت سایبری کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی ظهر امروز در جلسه قرارگاه پدافند سایبری استان، با تاکید بر اهمیت و نقش فناوری اطلاعات در عملکرد سازمان ها، از مدیران دستگاه ها بویژه دستگاه های خدمات رسان خواست برای بالا بردن ضریب امنیت شبکه خود اقدامات پیشگیرانه لازم را انجام دهند.

وی افزود: میزان پایش و رصد تهدیدهای سایبری در سطح استان را باید افزایش دهیم چرا که همه دستگاه ها می توانند هدف حمله سایبری قرار گیرند و این مخاطرات باید جدی گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یادآور شد: هدف از ایجاد قرارگاه پدفاند سایبری و شورای فضای مجازی، رصد و پایش تهدیدهای مربوط به این حوزه است و دستگاه ها باید به صورت جدی در این زمینه پاسخگو بوده و ضمن پیش بینی حملات احتمالی، زیرساخت های سایبری دستگاه خود را ارتقاد داده و از آسیب های احتمالی بکاهند.

محمدی با بیان این که امروزه پیشرفت و توسعه کشورها در تمام عرصه­ ها بدون امنیت میسر نیست، گفت: امنیت در دنیای امروز، ارتباط تنگاتنگی با حوزه سایبری دارد و امنیت در هیچ حوزه ای مهم تر و خطیرتر از این حوزه نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام جدی دستگاه های آذربایجلن شرقی برای ارتقای ضریب امنیت شبکه های سایبری

اهتمام جدی دستگاه های آذربایجلن شرقی برای ارتقای ضریب امنیت شبکه های سایبری