مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 15:072022-08-23سياسي

اغذیه فروشی های متخلف و غیربهداشتی در زاهدان پلمپ شد


سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان از پلمپ مجدد برخی اغذیه فروشی های متخلف و غیربهداشتی در خیابان دانشگاه زاهدان پس از اخطار و تذکرات چندین باره خبر داد.

- ابوالفضل احمدزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: حدود یک ماه قبل بازدیدی از برخی اغذیه فروشی های خیابان دانشگاه زاهدان انجام دادیم که تعدادی از آنها تذکر و هشدارهای لازم را اخذ کردند و برخی نیز به دلیل تخلفات بهداشتی بسیاری که داشتند پلمپ شدند.

 وی افزود: صنوف پلمپ شده پس از اخذ تعهد کتبی مبنی بر مرتفع ساختن موارد؛ بازگشایی شد که در راستای بررسی مجدد بار دیگر پس از گذشت حدود یک ماه به این واحدها مراجعه کردیم که متاسفانه تخلفات بهداشتی و دامپزشکی سابق کماکان در حال اجرا بود و رسماً سلامت مردم را به مخاطره انداخته بودند که قابل گذشت نبود.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان افزود: در این بازدید که به همراه کارشناسان مرکز بهداشت و بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان زاهدان بود محرز شد که فرآورده های گوشتی و دامی موجود در این صنوف غیرقابل استفاده و فاقد هویت بود و از سوی دیگر نکات بهداشتی به هیچ وجه رعایت نشده بود که گوشت های موجود بر اساس موازین دامپزشکی ضبط و معدم سازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغذیه فروشی های متخلف و غیربهداشتی در زاهدان پلمپ شد

اغذیه فروشی های متخلف و غیربهداشتی در زاهدان پلمپ شد