مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 15:122022-08-23اجتماعي

اعلام جزییات انسداد محور کندوان


رییس پلیس راه مازندران جزییات انسداد محور کندوان را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران امروز درباره جزییات انسداد محور کندوان، اظهار کرد: براساس اعلام پلیس راه از 24 مرداد تا 20شهریور ماه اعمال محدودیت ترافیکی به صورت مقطعی در محور کندوان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه محور کندوان از ساعت 7 تا 17 عصر تاریخ 20 شهریور ماه امسال مسدود است، افزود: هدف از انجام انسداد، انجام عملیات اجرایی، نصب تجهیزات و برق رسانی به سامانه های ثبت تخلف سرعت است.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه این محدودیت از روز یک شنبه تا سه شنبه هر هفته در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: هراز به عنوان محورجایگزین برای تردد طی ایام انسداد اعلام شده است.

جهان تاب با اشاره به انسداد محور کندوان طی روزهای 7 و 8 شهریور ماه امسال، تصریح کرد: ️جاده کندوان به منظور اجرای عملیات پاک سازی و لق گیری ترانشه های باز ریزشی و عملیات تعمیر و نگهداری سیستم تونل کندوان  از روز دوشنبه 7 تا سه شنبه 8 شهریورماه از ساعت 8 تا 16 مسدود خواهد بود.

وی گفت: شهروندان باتوجه به اعلام انسداد محورهای شمال و تماس با شماره تلفن های 21824420 و 21824434 با پیش شماره 011 از آخرین وضعیت راه ها و اعلام محدودیت های ترافیکی آگاه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات انسداد محور کندوان

اعلام جزییات انسداد محور کندوان