مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 15:422022-08-23اقتصادي

30 واحد راکد صنعتی در گلستان احیا می شود/ ایجاد 475 شغل در شهرک های صنعتی استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، رضا شهمرادی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی آق قلا با 13 میلیارد تومان اعتبار، تصفیه خانه شهرک سیمین شهر در بندرترکمن، رمپ ورودی ناحیه صنعتی گلستان، آسفالت، تکمیل زیرسازی آسفالت، خیابان کشی، تکمیل روشنایی، حفر و تجهیز 2 حلقه چاه و خرید خودروی آتش نشانی از جمله پروژه های مهم قابل بهره برداری در شهرک های صنعتی استان طی هفته دولت است.

وی گفت: همچنین در این هفته طرح گازرسانی به ناحیه صنعتی گمیشان با سرمایه گذاری یک میلیارد و 300 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شهرک های صنعتی گلستان در خصوص برخی دیگر از پروژه های هفته دولت گفت: برای ایجاد ناحیه صنعتی تخصصی مبلمان در عطاآباد 15 هکتار زمین خریداری شده و در حال طراحی فضاهای آن هستیم.

شهمرادی افزود: برای تصفیه خانه ها نیز 30 میلیارد تومان مصوب شد که تاکنون هشت میلیارد تومان آن اختصاص یافته و پروژه ها در شهرک های صنعتی گنبد، آقچلی و آزادشهر در حال اجراست.

وی درخصوص پروژه ها و اعتبارت سفر سال گذشته رییس جمهور به گلستان هم گفت : در این سفر 40 میلیارد تومان برای زیرساخت شهرک های صنعتی استان مصوب شد که تاکنون 15 میلیارد تومان آن اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 واحد راکد صنعتی در گلستان احیا می شود/ ایجاد 475 شغل در شهرک های صنعتی استان

30 واحد راکد صنعتی در گلستان احیا می شود/ ایجاد 475 شغل در شهرک های صنعتی استان