مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 16:022022-08-23اقتصادي

تخصیص 340 هزار میلیارد ریال جهت اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به خوزستان


پیرو سفر رییس جمهور به استان، 340 هزار میلیارد ریال برای اجرای مصوبات اختصاص یافت که ریل گذاری خوبی صورت گرفت و در مرحله اولیه 20 هزار میلیارد ریال در نیمه دوم سال گذشته جهت تسریع در اجرای پروژه ها پرداخت شد.

- صادق خلیلیان، استاندار خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز در ارزیابی نتایج سفر ریاست جمهوری به این استان اظهار کرد: رییس جمهور در نخستین سفر خود به خوزستان در پنجم شهریور سال گذشته، مشکلات مختلف استان از جمله تنش آبی، فاضلاب، مشکلات کارگری و .

را مورد بررسی قرار داد و مصوباتی نیز تصویب شد.

وی افزود: پیرو این سفر، 340 هزار میلیارد ریال برای اجرای مصوبات اختصاص یافت که ریل گذاری دز، آب شرب با کیفیت را برای 52 درصد جمعیت شهر و روستای خوزستان تامین خواهد کرد که بخشی از طرح به صورت آزمایشی اجرا شده و تا 2 هفته آینده به بهره برداری کامل می رسد.

خلیلیان در پاسخ به وضعیت برخی شرکت های بومی در دولت جدید عنوان کرد: شرکت هفت تپه اوایل کار دولت سیزدهم به شرکت توسعه نیشکر وصنایع جانبی ملحق و مشکلات کارگری و پرداخت معوقات برطرف شد و کارخانه اورهال و در مسیر رو به رشدی قرار دارد.

استاندار خوزستان در خصوص مشکلات حوزه بهداشت و درمان و مصوبات آن گفت: تجهیز، تکمیل و بهره برداری حدود 10 بیمارستان خوزستان در مصوبات سفر استانی رییس ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 340 هزار میلیارد ریال جهت اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به خوزستان

تخصیص 340 هزار میلیارد ریال جهت اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به خوزستان