مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 16:172022-08-23سياسي

سفر یک روزه کمیسیون عمران به هرمزگان/ بازدید از وضعیت کوهشاه احمدی


نماینده بندرعباس درباره سفر یک روزه کمیسیون عمران به هرمزگان گفت: در این سفر بازدیدی از وضعیت راهها و زیرساخت های منطقه کوهشاه احمدی در شهرستان حاجی آباد صورت گرفت.

- منصور آرامی نماینده مردم مرکز هرمزگان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: سفر یک روزه کمیسیون عمران مجلس به ریاست آقای رضایی رییس کمیسیون، اکبری معاون سازمان راهداری، خشایی رییس شرکت آب و فاضلاب کشور و مدیران استانی به منطقه کوهشاه احمدی از توابع شهرستان حاجی آباد انجام شد.

وی افزود: در منطقه کوهشاه به احداث 100 کیلومتر راه نیاز داریم که بزودی احداث 16 کیلومتر از آن با اعتبار 150 میلیارد تومان به مرحله عقد قرار خواهد رفت تا بتوانیم مسیر باقیمانده تا روستای مازگرد را در این پروژه آسفالت کامل کنیم.

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت همچنین با اشاره به وجود قرار داد با پیمانکار در یک مسیر 15 کیلومتری دیگر در منطقه کوهشاه، عنوان داشت: در این سفر وضعیت عملکرد پیمانکار این مقطع بررسی و قرار شد تا با تخصیص اعتبار مناسب به پیمانکار این پروژه، سرعت اجرای کار افزایش پیدا کند.

آرامی درباره احداث راهدارخانه احمدی نیز گفت: در این سفر که با حضور معاون سازمان راهداری کشور همراه بود، این پروژه تأمین اعتبار شد تا بتوانیم هرچه سریع تر شاهد احداث آن باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر یک روزه کمیسیون عمران به هرمزگان/ بازدید از وضعیت کوهشاه احمدی

سفر یک روزه کمیسیون عمران به هرمزگان/ بازدید از وضعیت کوهشاه احمدی