مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 17:272022-08-23سياسي

ارائه گزارش وزیر نفت درباره دیپلماسی منطقه ای به کمیسیون امنیت مجلس


وزیر نفت در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس، گزارشی از دیپلماسی منطقه ای به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ماه های گذشته بودیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: پیشنهاداتی در حوزه دیپلماسی نفتی و گازی همچنین در حوزه کشورهای منطقه به وزیر نفت داده شد.

همچنین جواد اوجی وزیر نفت نیز در حاشیه این نشست گفت: حسب درخواست ریاست کمیسیون امنیت ملی مجلس و همکاران وی از وزارت نفت، گزارشی از عملکرد یازده ماهه وزارتخانه در حوزه های صادرات، سرمایه گذاری، تامین سوخت زمستان و تابستان و نگرانی ها در بحث سرمایه گذاری های آتی، مسائل پتروپالایشگاه ها و توسعه میادین مشترک ارائه کردیم.

وزیر نفت در ادامه اظهار کرد: همچنین درباره دستاوردها و اقدامات وزارت نفت طی یک سال گذشته در شرکت های اصلی مانند شرکت ملی نفت و گاز و پخش و پالایش به دوستان ارائه کردیم.

وی یادآور شد: در این گزارش به مباحث مربوط به صادرات و شرایط تحریم و تأثیر آن بر حوزه نفتی و فرآورده های نفتی نیز پرداختیم؛ توضیحاتی نیز پیرامون برنامه های وزارت نفت در صورت امضای توافق برجام ارائه شد، به خصوص حسب سوالاتی که مطرح کردند، درباره برنامه های وزارتخانه توضیح دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه گزارش وزیر نفت درباره دیپلماسی منطقه ای به کمیسیون امنیت مجلس

ارائه گزارش وزیر نفت درباره دیپلماسی منطقه ای به کمیسیون امنیت مجلس