مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 18:522022-08-23اقتصادي

چراغ سبز اروپا به روسیه برای پرداخت هزینه ترانزیت نفت


«ترنس نِفت»، شرکت روسی انتقال نفت خام اعلام کرد، بروکسل به یک بانک مجاز برای انجام پرداخت مستقیم انتقال نفت به اروپا از طریق اوکراین، چراغ سبز نشان داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، ترنس نِفت ، شرکت روسی انتقال نفت خام اعلام کرد، بروکسل به یک بانک مجاز برای انجام پرداخت مستقیم انتقال نفت به اروپا از طریق اوکراین، چراغ سبز نشان داده است.

سخنگوی ترنس نِفت و مشاور مدیرعامل این شرکت امروز گفت: بروکسل، پس شرایطی که پرداخت ها انجام نشد به بانک ما که از طریق آن پرداخت های حمل و نقل را انجام می دهیم، اطلاع داد مجوز انجام تمامی پرداخت ها تا پایان سال را به ما می دهد.

شرکت اوکر ترنس نفتا UkrTransNafta اوکراین در ماه آگوست، انتقال نفت روسیه به اروپا از طریق خط لوله دروژوپا را به دلیل عدم توانایی مسکو در پرداخت هزینه ترانزیت در نتیجه تحریم های غرب، متوقف کرد.

ترنس نِفت اعلام کرد، تلاش کرده در 22 جولای پرداخت ها را انجام دهد اما 6 روز بعد، مبالغ به حساب این شرکت برگشت داده شده است، زیرا بانک طرف معامله با استناد به تحریم ها از انجام این عملیات خودداری کرده است.

در نتیجه، دریافت کنندگان سوخت، یعنی مجارستان، اسلواکی و جمهوری چک مجبور شدند، هزینه ترانزیت را، خود پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز اروپا به روسیه برای پرداخت هزینه ترانزیت نفت

چراغ سبز اروپا به روسیه برای پرداخت هزینه ترانزیت نفت