مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 19:372022-08-23پزشكي

تولد نخستین نوزاد به روش IVF در بیرجند


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از تولد نخستین نوزاد به روش IVF در بیرجند خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی اکبر اسماعیلی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ای وی اف IVF که به وسیله لقاح آزمایشگاهی بارداری حاصل می شود، یکی از روش های با موفقیت بیشتر در درمان نازایی است.

وی گفت: در حال حاضر مرکز سطح سه درمان ناباروری رویش در بیرجند و 2 کلینیک ناباروری سطح دو در طبس و فردوس به ارائه خدمات به زوجین نابارور می پردازند.

اسماعیلی با اشاره به اقدامات دانشگاه برای تجهیز این مرکز از جذب 2 پزشک فلوشیپ فوق تخصصی ناباروری و دکترای جنین شناسی در دو سال اخیر خبر داد و افزود: امیدواریم تداوم فعالیت این مرکز منشا خدماتی ماندگار باشد و ضمن کمک به درمان خانواده های نابارور، از ارجاع بیماران به سایر استان های همجوار بکاهد و در روند اقتصادی درمان زوج ها بهبودی حاصل شود.

وی تصریح کرد: تعرفه در مرکز ناباروری رویش بیرجند در مقایسه با مراکز خصوصی بسیار کمتر است و زوج های نابارور بابت خدمات لازم تحت پوشش بیمه درمانی قرار می گیرند.

مسئول فنی مرکز درمان ناباروری رویش نیز با بیان اینکه این مرکز، اولین و تنها مرکز سطح سه استان است که خدمات ناباروری از خدمات نابارور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد نخستین نوزاد به روش IVF در بیرجند

تولد نخستین نوزاد به روش IVF در بیرجند