مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 19:422022-08-23پزشكي

تولد نخستین نوزاد به روش IVF در بیرجند


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی اکبر اسماعیلی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ای وی اف IVF که به وسیله لقاح آزمایشگاهی بارداری حاصل می شود، یکی از روش های با موفقیت بیشتر در درمان نازایی است.

وی گفت: در حال حاضر مرکز سطح سه درمان ناباروری رویش در بیرجند و 2 کلینیک ناباروری سطح دو در طبس و فردوس به ارائه خدمات به زوجین نابارور می پردازند.

اسماعیلی با اشاره به اقدامات دانشگاه برای تجهیز این مرکز از جذب 2 پزشک فلوشیپ فوق تخصصی ناباروری و دکترای جنین شناسی در دو سال اخیر خبر داد و افزود: امیدواریم تداوم فعالیت این مرکز منشا خدماتی ماندگار باشد و ضمن کمک به درمان خانواده های نابارور، از ارجاع بیماران به سایر استان های همجوار بکاهد و در روند اقتصادی درمان زوج ها بهبودی حاصل شود.

وی تصریح کرد: تعرفه در مرکز ناباروری رویش بیرجند در مقایسه با مراکز خصوصی بسیار کمتر است و زوج های نابارور بابت خدمات لازم تحت پوشش بیمه درمانی قرار می گیرند.

مسئول فنی مرکز درمان ناباروری رویش نیز با بیان اینکه این مرکز، اولین و تنها مرکز سطح سه استان است که خدمات ناباروری از خدمات ناباروری در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد نخستین نوزاد به روش IVF در بیرجند

تولد نخستین نوزاد به روش IVF در بیرجند