مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 20:472022-08-23سياسي

تصویب سند ملی مدیریت رسانه ای بحران کشور


سند ملی مدیریت رسانه ای بحران بر اساس «بند ژ ماده 9» قانون مدیریت بحران کشور در راستای رسیدن به جامعه آماده و تاب آور به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، سند ملی مدیریت رسانه ای بحران بر اساس بند ژ ماده 9 قانون مدیریت بحران کشور در راستای رسیدن به جامعه آماده و تاب آور از طریق ایجاد آگاهی و درک صحیح نسبت به حوادث و ارتقای فرهنگ ایمنی در سطح کشور مصوب ستاد ملی پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران به دستگاه های موضوع ماده 2 قانون، جهت اجرا با امضای رییس سازمان و دبیر ستاد ملی پیشگیری ،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کشور ابلاغ شد.

 این سند هماهنگی بین سیاست ها، برنامه ها و اقدامات سازمان ها، بخش های رسانه ای و ذینفعان مرتبط با مدیریت بحران را با رویکرد مدیریت یکپارچه دنبال کرده و فعالانه دستگاه های مسئول را در مدیریت بهینه و هدفمند بحران هدایت و هماهنگ می کند.

این مرکز بر رویکرد تعاملی، فعالانه و برنامه ریزی شده دستگاه ها و مسئولین ذیربط در بهره مندی از رسانه ها تأکید دارد.

کارایی و اثربخشی کمیته امور آموزش و مدیریت رسانه و مرکز مدیریت رسانه ای بحران در زمینه مدیریت بحران وابسته به کنشگری مطلوب رسانه های مؤثر از جمله رسانه های صوتی و تصویری، مکتوب و مجازی است که این کنشگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب سند ملی مدیریت رسانه ای بحران کشور

تصویب سند ملی مدیریت رسانه ای بحران کشور