مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 21:422022-08-23حوادث

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در ار ومیه


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند قاچاق مواد مخدر که قصد داشتند بیش از 2 کیلو گرم هرویین را با شیوه بلع و انباری در معده خود به خارج از کشور منتقل کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم جلیل پناه اظهار داشت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان با اشرافیت اطلاعاتی خود از فعالیت افرادی به صورت باندی در زمینه قاچاق مواد مخدر به خارج از کشور در ارومیه، باخبر شدند.

وی افزود: با انجام عملیات ویژه پلیس و در بررسی های  دقیق مشخص شد 6 نفر از متهمان اقدام به بلع و انبار 2 کیلو و  200 گرم مواد مخدر از نوع هرویین در معده خود کرده اند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان با اشاره به کشف 2 کیلو و 200 گرم هرویین از معده قاچاقچیان گفت: در همین رابطه تمامی متهمان دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

جلیل پناه در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در ار ومیه

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در ار ومیه