مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 22:122022-08-23اجتماعي

هشدار مدیریت بحران: به ارتفاعات شمالی استان تهران صعود نکنید


به مردم توصیه می شود از اتراق در دامنه کوه ها و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند و دامداران نیز نسبت به نگهداری دام ها در مناطق امن اقدام کنند.

- به مردم توصیه می شود از اتراق در دامنه کوه ها و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند و دامداران نیز نسبت به نگهداری دام ها در مناطق امن اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع رگبار باران و رعد و برق گفت: در این شرایط صعود به ارتفاعات شمالی استان تهران خطرناک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد یزدی مهر با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع رگبار باران و رعد و برق گفت: در این شرایط صعود به ارتفاعات شمالی استان تهران خطرناک است.

او با اشاره به هشدارهای صادرشده از سوی اداره هواشناسی مبنی بر احتمال بارش باران و سیلابی شدن رودخانه ها گفت: به مردم توصیه می شود از اتراق در دامنه کوه ها و حاشیه رودخانه ها خودداری کنند و دامداران نیز نسبت به نگهداری دام ها در مناطق امن اقدام کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران در ادامه با تاکید بر ضرورت جدی گرفتن هشدارها توسط مردم گفت: بحث پیشگیری در مدیریت بحران آنقدر مهم و مؤثر است که از ابتدا تا پایان مردادماه سال جاری تاکنون چهار هشدار زرد، شش هشدار نارنجی، دو هشدار وقوع باد شدید و بیش از 10 اعلام آماده باش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیریت بحران: به ارتفاعات شمالی استان تهران صعود نکنید

هشدار مدیریت بحران: به ارتفاعات شمالی استان تهران صعود نکنید