مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 00:472022-08-23اقتصادي

افتتاح 437 میلیارد تومان پروژه هفته دولت در آمل


109 عنوان پروژه با اعتبار بیش از 437 میلیارد تومان هفته دولت در آمل افتتاح می‎شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید عباس حسینی سه شنبه شب در نشست خبری هفته دولت با اصحاب رسانه و خبرگزاری ها، اظهار کرد: 109 عنوان پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتبار بیش از 437 میلیارد تومان هفته دولت امسال در شهرستان آمل بهره برداری می شود.

وی با اشاره به کلنگ زنی پنج پروژه با اعتبار 60 میلیارد تومان در هفته دولت، افزود: شهرستان آمل براساس حجم ریالی و تعداد پروژه های هفته دولت به ترتیب در رتبه های دوم و اول شهرهای استان مازندران قرار دارد.

فرماندار آمل با اعلام اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند و در نظام جمهوری اسلامی این باور روز به روز تقویت می شود، تصریح کرد: بازگشت به مردم امروزه از شعار دولت است و مقام معظم رهبری نیز بر این مهم تأکید دارند.

وی با اشاره به اینکه باورمندی بازگشت به مردم در بدنه دولت پیگیری می شود، گفت: 109 طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی در هفته دولت در این شهرستان افتتاح می شود برای آنها بیش از 437 میلیارد تومان اعتبار لحاظ شد تا اشتغال برای 890 نفر ایجاد شود.

حسینی با اعلام افتتاح پنج پروژه عمرانی هفته دولت با اعتبار 60 میلیارد تومان با ایجاد اشتغال 75 نفر در آمل، یکی از مهم ترین پروژه ها را بهره برداری از پل هزارسنگر دانست و گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 437 میلیارد تومان پروژه هفته دولت در آمل

افتتاح 437 میلیارد تومان پروژه هفته دولت در آمل