مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 07:022022-08-24بين الملل

تقاضای بنت از بایدن: توافق جدید با ایران را امضا نکنید


در ادامه دست و پا زدن مقامات رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از احیای توافق هسته ای و به بن بست کشاندن مذاکرات رفع تحریم های ایران ، نفتالی بنت نخست وزیر پیشین رژیم اسراییل سه شنبه شب از دولت بایدن خواست از هرگونه امضای توافق جدید با ایران برای احیای برجام خودداری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، بنت در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: اسراییل به هیچ یک از محدودیت های برآمده از توافق متعهد نیست و از همه وسایل برای آن که بتواند مانع پیشرفت برنامه هسته ای ایران شود، استفاده می کند.

وی ادعا کرد که امضای این توافق میلیارد دلار در اختیار ایران و نیروهای نیابتی تهران قرار می دهد.

پیش از بنت بنتی گانتس وزی جنگ رژیم صهیونیستی هم گفت که این رژیم برای تحت تاثیر قراردادن توافق هسته ای از هیچ کاری فروگذار نخواهد کرد.

اخیرا نیز یاییر لاپید نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی در پیامی به کاخ سفید ادعا کرده که پیش نویس توافق وین از معیارهای برجام فراتر رفته و با خطوط قرمز دولت جو بایدن همخوانی ندارد و از آن تعدی کرده است.

بر اساس گزارش تارنمای صهیونیستی آمریکایی اکسیوس، لاپید در دفتر کار خود با تد دوتچ رییس کمیته خاورمیانه در مجلس نمایندگان آمریکا و تام نیدز سفیر آمریکا دیدار و با آنها در مورد مسئله ایران صحبت کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای بنت از بایدن: توافق جدید با ایران را امضا نکنید

تقاضای بنت از بایدن: توافق جدید با ایران را امضا نکنید