مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 07:472022-08-24ورزشي

گلایه های قهرمان اسکی روی چمن ایران: مسئولان شهرستانی و استانی من را نمی شناسند


قهرمان بیجاری اسکی روی چمن ایران می گوید: با وجود اینکه افتخارات زیادی برای شهرستان بیجار و کردستان کسب کرده ام اما جدای از اینکه هیچ نوعی حمایتی صورت نمی گیرد مسوولان شهرستانی و استانی من را نمی شناسند و از ورزشکاران قهرمان ملی غافل هستند.

- خبرگزاری فارس کردستان/ شهربانو مرادی؛ امروزه در حالی که فعالیت های بدنی و ورزشی در جوامع مختلف به ضرورتی انکارناپذیر برای پرورش ورزشکاران قهرمان و همچنین افزایش سلامت جامعه تبدیل شده است، اما متاسفانه دیار گروس قهرمان ملی پوش افتخارآفرین خود را نادیده گرفته و عدم مسوولان موجب نگرانی و رنجش این قهرمان بی ادعا شده است.

سمانه مشکاتی متولد 1376بیجار و دارای کارشناسی تربیت بدنی از دانشگاه خوارزمی، بانوی ملی پوش و نفر اول اسکی روی چمن ایران است که در کنار ورزش در سطح بالا، از تحصیل نیز غافل نبوده است.

به منظور آشنایی بیشتر با این بانوی ورزشکار و موفق کردستانی گفت وگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

وی معتقد است؛ جوانان ورزشکار دیار گروس همواره با وجود محدودیت ها و کمبود امکانات در مراتب بالایی از جمله تیم های ملی حضور داشته اند اما متاسفانه عدم حمایت زمینه عرض اندام را از ورزشکاران دیار گروس و استان کردستان گرفته و همین امر موجب دلسردی آنان به ورزش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه های قهرمان اسکی روی چمن ایران: مسئولان شهرستانی و استانی من را نمی شناسند

گلایه های قهرمان اسکی روی چمن ایران: مسئولان شهرستانی و استانی من را نمی شناسند