مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 08:072022-08-24سياسي

«پیاده روی اربعین» نماد همدلی و صداقت است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار رییس ستاد عتبات عالیات استان با تأکید بر پرهیز از نگاه های حزبی و جناحی در اربعین حسینی(ع) گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای مهدی طاهرخانی رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین با تسلیت اربعین است، اگر ما در اربعین برنامه ریزی نداشتیم و آمدیم آدم ها را جناح بندی کردیم، قومیت گرایی داشتیم و باندبازی کردیم، از فلسفه اربعین جا مانده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: خداوند در سوره والعصر می فرماید وَالْعَصْرِ، إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِی خُسْرٍ، إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْر ؛ همه انسان ها در خسران هستند و سرمایه هایشان را به باد می دهند، سپس استثنا می کند افرادی را که ایمان داشته باشند، عملشان صالح باشد، سفارش به حق و صبر کنند، غیر از این ها همه در خسران هستند.

وی خاطرنشان کرد: گاهی ما برای شهرت کار می کنیم، گاهی به خاطر دیگران کار می کنیم، گاهی برای منفعت شخصی کار می کنیم، این ها همه در خسران هستند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: از تجربه پیشکسوتان باید استفاده کنیم، آدم هایی را داریم که کوله باری از تجربه و اخلاص هستند، ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پیاده روی اربعین» نماد همدلی و صداقت است

«پیاده روی اربعین» نماد همدلی و صداقت است