مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 08:122022-08-24اقتصادي

کاهش بروکراسی و حذف موازی کاری شرط رشد تولید در قشم


رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بروکراسی پیچیده، تعدد ضوابط و موازی کاری دستگاه ها در منطقه آزاد قشم موجب برخی چالش ها شده که برای رشد تولید باید این موارد حذف و اصلاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، افشار فتح الهی سه شنبه شب در نشست با معاون دادستان کل کشور، اظهار داشت: مناطق آزاد در تمامی کشورهای دنیا تبدیل به یک مرکز برای رونق صادرات و بهبود وضعیت اقتصاد شده اند؛ اما شرایط مناطق آزاد ایران متفاوت است.

وی ادامه داد: نبود بسیاری از زیرساخت ها از ابتدای تشکیل مناطق آزاد در کشور موجب شده تا این مناطق با وجود تمام اقدامات نتوانند به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اهمیت اجرای ماده 65 قانون احکام دائمی برنامه های بودجه کشور، افزود: برای رشد تولید در منطقه آزاد قشم باید برای حذف بوروکراسی های پیچیده، تعدد ضوابط و موازی کاری دستگاه ها، اقدام کرد.

به گفته فتح الهی، در دولت مردمی آیت الله رییسی، همکاری خوبی میان سازمان منطقه آزاد قشم و دستگاه قضایی در شهرستان و استان ایجاد شده که می تواند زمینه ساز بهبود خدمت رسانی به مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای طرح های زیرساختی و اقدامات صورت گرفته به منظور بهبود وضعیت تولید و اقتصاد در جزیره شاهد افزایش کیفیت زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بروکراسی و حذف موازی کاری شرط رشد تولید در قشم

کاهش بروکراسی و حذف موازی کاری شرط رشد تولید در قشم