مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 08:172022-08-24سياسي

حقوق کارکنان شهرداری ساری به موقع پرداخت شود/ ایجاد مکان مناسب برای کارگران فصلی


عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه پرداخت حقوق کارکنان از مهمترین مواردی است که شهرداری باید به آن توجه ویژه داشته باشد، گفت: باید از تمام ظرفیت های استانی و ملی برای تکمیل پروژه های عمرانی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پرویز شعبانی در چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل، شهدای دفاع مقدس و  شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: خدمت صادقانه شهید رجایی و باهنر در مدت کوتاه و بهره مندی ملت از عملکرد این شهدا سبب شد تا در سالنامه کشور از دوم شهریور به مدت یک هفته، هفته دولت نامگذاری شود.

رییس شورای اسلامی شهر ساری به خدمت دولت مردمی رییسی که توام با اجرای عدالت است اشاره کرد و گفت: مردم باید از خدمات دولت بهره مند شوند تا اعتماد بین ملت و دولت و حکومت مستحکم شود.

این مسؤول تکریم ارباب رجوع را فریضه دینی دانست و افزود: به شهردار و کارکنان شهرداری تذکر می دهم که مردم ولی نعمتان ما هستند در اجرای خدمت به شهروندان باید احترام مردم را نگه داریم.

شعبانی با بیان اینکه جمع آوری زباله یکی از مهمترین موضوعات و ماموریت های این نهاد شهردار است، تصریح کرد: انباشت زباله در برخی مناطق شهری علاوه بر چهره نازیبایی که به شهر وارد می کنند سبب انواع بیماری ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق کارکنان شهرداری ساری به موقع پرداخت شود/ ایجاد مکان مناسب برای کارگران فصلی

حقوق کارکنان شهرداری ساری به موقع پرداخت شود/ ایجاد مکان مناسب برای کارگران فصلی