مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 08:272022-08-24اقتصادي

توسعه همکاری های حوزه فناوری بین گلستان و تاتارستان


به گزارش خبرگزاری فارس از گلستان، مهدی غفاری شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیئت تجاری روسی با هدف اجرای تفاهم نامه های همکاری مشترک، توسعه صادرات و افزایش سطح مبادلات تجاری بین گلستان و جمهوری تاتارستان به استان سفر کرد.

رییس پارک علم و فناوری گلستان با اشاره به حضور این هیئت در کارخانه نوآوری گرگان، افزود: این هیئت بر تعاملات دو جانبه و انجام مذاکرات با تولیدکنندگان، شرکت های دانش بنیان و فناوری، استارتاپ ها و بازرگانان تاکید و ابراز علاقمندی کرد.

غفاری بر برقراری روابط علمی و فناورانه با جمهوری تاتارستان روسیه تاکید کرد و ادامه داد: در این سفر موضوعات مختلف همچون کشاورزی، صنعت، صنایع شیمیایی، حمل و نقل، ساختمان، نفت و پتروشیمی در قالب 6 پنل بین تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان و البته استارتاپ ها مطرح شد.

وی اضافه کرد: همچنین جمهوری تاتارستان در زمینه های نفت، پتروشیمی، حمل و نقل و صنایع هوایی دارای ظرفیت های فراوانی است و در مقابل گلستان هم فرصت های خوبی در رابطه با صنایع شیمیایی، دارویی و کشاورزی دارد.

رییس پارک علم و فناوری گلستان با اشاره به یادداشت تفاهم نامه همکاری بین جمهوری تاتارستان روسیه و گلستان، گفت: یکی از محورهای اصلی، توسعه همکاری های حوزه فناوری است که این بخش با محوریت پارک علم و فنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری های حوزه فناوری بین گلستان و تاتارستان

توسعه همکاری های حوزه فناوری بین گلستان و تاتارستان