مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 08:322022-08-24اقتصادي

فارس رتبه دوم تولید محصولات غذایی کشور


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از افتتاح 198 طرح کشاورزی همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد و گفت: فارس دومین تولیدکننده محصولات غذایی در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شیراز، مجتبی دهقان پور در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت: پروژه های مذکور مشتمل بر طرح های عمرانی و اشتغالزا است که با اعتباری قریب به 373 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در این هفته 151 پروژه عمرانی در قالب طرح های زیرساختی و بنیادی با هدف حمایت از منابع پایه و تولید گشایش می یابد.

او با بیان اینکه حدود 114 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های عمرانی هزینه شده است، اضافه کرد: پیش بینی می شود با اجرای این طرح ها حدود 42 هزار و 500 نفر اشتغال پایدار داشته باشیم و بالغ بر 12 هزار و 850  خانوار از این طرح ها منتفع می شوند.

دهقان پور با اشاره به اینکه 47 طرح اشتغالزا در این هفته افتتاح می شود، اظهار کرد: حدود 259 میلیارد تومان اعتبار در این زمینه اختصاص داده شده است و 267 نفر اشتغال مولد خواهیم داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از گشایش چهار مگاپروژه در این هفته نیز سخن گفت و افزود: بهره برداری از آبیاری تحت فشار در سطح 942 هکتار و با تخصیص بیش از 29 میلیارد تومان یارانه دولتی یکی از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس رتبه دوم تولید محصولات غذایی کشور

فارس رتبه دوم تولید محصولات غذایی کشور