مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 09:272022-08-24ورزشي

تمجید سفیر ایران در مالزی از کاروان اعزامی به رقابتهای جهانی موی تای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر محمدی در جریان این دیدار با تبریک عملکرد خوب تیم کشورمان در مسابقات موی تای قهرمانی جوانان جهان، - علی اصغر محمدی سفیر ایران در مالزی به همراه بک صحرایی معاونت این سفارتخانه، با اعضای کاروان موی تای کشورمان که در رقابت های قهرمانی جهان در مالزی حاضر شده بودند، دیدار و از آنها تجلیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر محمدی در جریان این دیدار با تبریک عملکرد خوب تیم کشورمان در مسابقات موی تای قهرمانی جوانان جهان، در مورد نتایج بدست آمده گفت: باعث افتخار و مباهات است که جوانان و قهرمانان ایرانی در هر رویداد معتبری که حاضر می شوند، می توانند برای کشورمان مدال کسب و افتخار آفرینی کنند.

وی خاطر نشان کرد که موی تای کاران جوان کشورمان در مصاف با رقبای جهانی خود با قدرت ظاهر شده و تمام تلاش خود را برای نشان دادن شایستگی های ورزش کشورمان به نمایش گذاشتند .

در پایان این دیدار، لوح یادبودی از سوی سفیر کشورمان تقدیم اعضاء و کادرفنی کاروان اعزامی موی تای ایران شد.

شایان ذکر است رقابت های قهرمانی موی تای جوانان جهان با حضور بیش از 300 ورزشکار از 100 کشور به مدت 8 روز به میزبانی شهر کوالالامپور مالزی برگزار شد و در پایان تیم کشورمان یک مدال طلا، 6 نقره و 10 برنز کسب کرد؛ ضمن آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید سفیر ایران در مالزی از کاروان اعزامی به رقابتهای جهانی موی تای

تمجید سفیر ایران در مالزی از کاروان اعزامی به رقابتهای جهانی موی تای