مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 10:022022-08-24ورزشي

ملایر، میزبان بزرگ ترین رویداد ورزشی کشور


سرپرست هیات ورزش های همگانی استان همدان از افتتاحیه «جام پرچم» به میزبانی شهرستان ملایر خبر داد.

- هادی سبزواری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مسابقات مینی فوتبال جام پرچم ویژه روستاییان و عشایر کشور از امروز آغاز شده و در استان همدان این جام به میزبانی شهرستان ملایر افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه در جام پرچم حدود 32 هزار تیم ورزشی روستایی با جمعیتی بالغ بر 350 هزار نفر شرکت دارند، تصریح کرد: مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایر بزرگ ترین رویداد ورزشی کشور به شمار می رود.

سرپرست هیات ورزش های همگانی استان همدان با بیان اینکه 331 تیم در دو بخش آقایان و بانوان در نخستین دوره رقابت های مینی فوتبال جام پرچم استان همدان حضور دارند، افزود: این رقابت ها در 9 شهرستان استان برگزار می شود و ملایر با 69 و کبودراهنگ با 65 تیم بیشترین شرکت کننده را دارند.

وی خاطرنشان کرد: آیین افتتاحیه نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در استان همدان امروز دوم شهریورماه همزمان با اولین روز از هفته دولت در ورزشگاه 5 هزار نفری سردار شهید حاج مرتضی روحیان ملایر برگزار می شود.

سبزواری با اشاره به اینکه مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در سطح روستاها، بخش ها، شهرستان ها و استان برگزار می شود و تیم قهرمان از هر استان به مسابقات کشوری اعز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملایر، میزبان بزرگ ترین رویداد ورزشی کشور

ملایر، میزبان بزرگ ترین رویداد ورزشی کشور