مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 10:072022-08-24اقتصادي

همزمان با هفته دولت 24 واحد مسکونی مددجویی در استان مرکزی افتتاح می شود


سرپرست بهزیستی استان مرکزی از افتتاح 24 واحد مسکونی و– 6 واحد اشتغال زایی همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.

- علی زیدوند در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: همزمان با هفته دولت 2 مورد مسکن خود مالکی مددجویان، مرکز توانمند سازی و صیانت اجتماعی معتادین بهبود یافته و سوییت های تخصصی مرکز نگهداری سالمندان ابراهیم آباد در اراک افتتاح و به بهره بهرداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: به همین مناسبت همچنین 9 واحد مسکونی مددجویی در شازند، یک واحد اشتغال گلخانه و یک واحد منزل مسکونی مددجویی در محلات،  یک واحد اشتغالزایی و یک واحد مسکونی در خنداب به بهره برداری می رسد.

سرپرست بهزیستی استان مرکزی گفت: یک گروه همیار در شهر پرندک، 3 واحد اشتغال در مامونیه و 5 واحد منزل مددجویی در خرقان زرندیه نیز همزمان با هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرند.

زیدوند افتتاح 2 واحد مسکونی مددجویی در کمیجان و 4 واحد مسکونی در دلیجان را از دیگر طرح های قابل بهره برداری در هفته دولت برشمرد.

وی غبارروبی و عطرافشانی مزارشهدا و شهدای مدافع حرم، کوه پیمایی  کوه نورالشهدا ویژه آقایان، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان، گردهمایی بانوان شاغل در پارک بانوان اراک، تجلیل از کارکنان اورژانس اجتماعی و 1480 را از دیگر برنامه های هفته دولت برشمرد و گفت: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با هفته دولت 24 واحد مسکونی مددجویی در استان مرکزی افتتاح می شود

همزمان با هفته دولت 24 واحد مسکونی مددجویی در استان مرکزی افتتاح می شود