مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 10:172022-08-24اقتصادي

آغاز ساخت و افتتاح 87 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر6 هزار میلیارد ریال در لارستان


معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان از افتتاح و آغاز ساخت 87 طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با اعتباری بالغ بر6 هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در لارستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، داریوش دهقان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در سخنانی گفت: 87 طرح عمرانی، زیربنایی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 6 هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در و آبخوانداری حوزه نصیرآباد درز و طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی 95 واحد در روستاهای بخش، نیز از دیگر طرح های لارستان است.

دهقان به افتتاح چندین پروژه در بخش بیرم هم اشاره کرد و گفت: در این ایام پروژه های احداث زمین چمن مصنوعی به متراژ 8200 مترمربع در بیرم، احداث چندین مسکن شهری ، زمین چمن مصنوعی دبستان شهید صادق نژاد روستای کریشکی، ورزشگاه چمن مصنوعی شهید برزو بیرم به متراژ 1600 مترمربع، طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در کلیه روستاهای بخش، افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه اضافه کرد: احداث پارک محله ای روستای دهفیش، روکش آسفالت خیابان شهید اقتصادی به متراژ 8500 مترمربع بنارویه، آسفالت خیابان حاج قاسم سلیمانی روستای حسن آباد مرگماری، زیرسازی و آسفالت خیابان ورزشگاه روستای شرفویه، خرید و لوله گذاری شبکه توز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت و افتتاح 87 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر6 هزار میلیارد ریال در لارستان

آغاز ساخت و افتتاح 87 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر6 هزار میلیارد ریال در لارستان