مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 10:572022-08-24سياسي

فراهم کردن امکان اسکان 15 هزار نفری توسط شهرداری تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کامران زنگیشه گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده عمده هماهنگی ها و برنامه های مراسم اربعین حسینی در حوزه خدمات شهری و حمل و نقل چه در ستاد اربعین شهرداری و چه در ستاد اربعین کشور با نظارت مدیریت شهری پایتخت و همکاری .

- رییس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران از اعزام 2 هزار و 300 نیروی پاکبان و 120 نفر عوامل اجرایی شهرداری تهران به پایانه مرزی و عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کامران زنگیشه گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده عمده هماهنگی ها و برنامه های مراسم اربعین حسینی در حوزه خدمات شهری و حمل و نقل چه در ستاد اربعین شهرداری و چه در ستاد اربعین کشور با نظارت مدیریت شهری پایتخت و همکاری کلانشهر ها انجام می شود.

وی با اشاره به اعزام نیرو های پاکبان به پایانه های مرزی و عتبات عالیات ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده هزار و 300نفر از پاکبانان شهرداری تهران و همچنین 750 نفر از پاکبانان کلانشهر ها به مرز های خسروی، مهران، چذابه و شلمچه اعزام می شوند.

دبیر کمیته خدمات شهری ستاد عتبات عالیات کشور بیان کرد: همچنین قرار است هزار نفر از نیرو های پاکبان شهر تهران و 950 نفر از پاکبانان کلانشهر های کشور در کشور عراق در شهر های نجف، کربلا، کوفه و سامرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم کردن امکان اسکان 15 هزار نفری توسط شهرداری تهران

فراهم کردن امکان اسکان 15 هزار نفری توسط شهرداری تهران