مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 11:122022-08-24سياسي

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ابزار اصلی دشمن ایجاد فاصله بین دولت و ملت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با استاندار استان اظهار داشت: همانطور که هر موجودی به نسبت آفتی دارد، شجره انسانی نیز آفات دارد.

وی تصریح کرد: این آفات در طول تاریخ و بدتر از آن آمریکا تاکنون وجود داشته، ابزار آنها اول تضعیف و سپس تسلط است.

عبادی ادامه داد: در تضعیف از همه گزینه ها همچون دروغ، تهدید و غیره که حدی ندارد استفاده کرده و همانطور که مشهود بوده ایجاد اختلاف و از همه خطرناک تر فاصله انداختن بین دولت ها و ملت ها است.

وی با بیان اینکه دولت ها با درصد صداقتشان برای ملت ها نقشه راه دارند، افزود: اطاعت ملت ها از دولت در راستای کارهای مثبت یکی از نقاط قوت آنها بوده که دشمن به این موضوع توجه ویژه دارد.

امام جمعه بیرجند در ادامه خاطرنشان کرد: نفوذ و تسلط استعمار بر قاجار کار مشکلی نبوده و امیرکبیرها به شهادت رسیده اند، اما در عین حال دشمن به آن قانع نبوده و با روی کار آوردن رضاخان پلید، فاصله های بین ملت و دولت را زیاد کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: در دین خدا همه امتیازات،یعنی شایستگی، بزرگواری و کرامت برای مسؤولان نظام دینی منظور شده است که این موضوع خود جاذب ملت ها بوده و محبوبیت برای دولت ها به وجود می آورد، البته  اگر در حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ابزار اصلی دشمن ایجاد فاصله بین دولت و ملت است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ابزار اصلی دشمن ایجاد فاصله بین دولت و ملت است