مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 11:372022-08-24اقتصادي

افتتاح 33 پروژه بخش کشاورزی همزمان با هفته دولت در کرمانشاه


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در هفته دولت 33 پروژه بخش کشاورزی با اعتبار بیش از 55 میلیون تومان و اشتغالزایی 310 نفر در استان افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهریار قاسمی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دولت در خصوص برنامه های این سازمان، اظهار کرد: امسال با زحمت کشاورزان سخت کوش،   نزدیک به 5 میلیون تُن تولیدات محصولات کشاورزان را در استان داشتیم که این موفقیت با زحمت کشاورزان سخت کوش حاصل شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر وجود شرایط خشکسالی و شرایط بسیار نامساعد جوی و اقلیمی موجود در استان، بیش از 530 هزار تُن گندم تحویل سیلوهای استان داده شده است.

 رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، کشاورزان را افسران مبارزه اقتصادی علیه تحریم های ظالمانه آمریکا توصیف کرد و گفت: در همه عرصه های کشاورزی اعم از زراعی، دامی و باغی شاهد تحولات خوبی بودیم.

وی در ادامه اشاره ای به برنامه های هفته دولت داشت و گفت: در این هفته 33 پروژه بخش کشاورزی استان کرمانشاه با اعتبار 55 میلیارد و 479 میلیون تومان و اشتغالزایی 310 نفر افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 33 پروژه بخش کشاورزی همزمان با هفته دولت در کرمانشاه

افتتاح 33 پروژه بخش کشاورزی همزمان با هفته دولت در کرمانشاه