مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 11:472022-08-24سياسي

طرح حامیم با حضور 800 دانشجوی فعال استان فارسی در شیراز برگزار می شود


مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان فارس با اشاره به برگزاری طرح کشوری حامیم، گفت: مقام معظم رهبری در یکی از دیدارهای خود با دانشجویان مطلبی را در مورد گام دوم انقلاب بیان فرمودند و در آن جلسه به نقش موثر و سهم بزرگ دانشجویان در تحقق .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین حمید مقامی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حلقه های میانی اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، یکی از مشکلات کشور فاصله بین مردم و حاکمیت است و در حال حاضر راهکار این قضیه، ایجاد و سازماندهی حلقه های میانی است.

او حلقه های میانی را واسط بین حاکمیت و مردم خواند و افزود: این حلقه های میانی به دنبال حل مشکلات و مسائل مردم هستند و به تعبیر مقام معظم رهبری تشکل ها، هیات ها، نشریات دانشجویی و نیروهای مردمی که مورد تایید حاکمیت هستند از مصادیق این حلقه ها محسوب می شوند.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: در سال جاری ایجاد و سازماندهی حلقه های میانی در دستور کار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها قرار گرفته و همه استان ها موظف شدند که برنامه ای تحت عنوان حامیم را برنامه ریزی و اجرا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حامیم با حضور 800 دانشجوی فعال استان فارسی در شیراز برگزار می شود

طرح حامیم با حضور 800 دانشجوی فعال استان فارسی در شیراز برگزار می شود