مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 11:472022-08-24سياسي

پیشنهاد راه اندازی کمیسیون مشترک بین مدیریت شهری و دیوان عدالت اداری


نائب رییس شورای شهر تهران پیشنهاد راه اندازی کمیسیون مشترک با دیوان عدالت اداری را داد و گفت: افزایش همکاری ها منجر به کاهش تخلفات می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، پرویز سروری، نائب رییس شورای شهر تهران در دیدار با اعضای دیوان عدالت اداری اظهار کرد: پیشنهاد می کنم بین مدیریت شهری و دیوان عدالت اداری کارگروه مشترکی برای پیگیری مسائل مرتبط به این دو بخش راه اندازی شود، این اقدام منجر به کاهش سطح تخلفات می شود .

  وی همچنین پیشنهاد راه اندازی شعبه خاص برای رسیدگی به پرونده های مربوط به مدیریت شهری شهری داد و گفت: راه اندازی یک شعبه خاص منجر به افزایش اشراف قضات به موضوعات مدیریت شهری می شود.

همچنین قضات محترم به معضلات و مشکلات شهری نیز اشراف بیشتری دست پیدا کنند.

  سروری تصریح کرد: حکمی در خصوص باغات صادر شده است، یک فرد از 21 نفر مدیریت شهری شکایت کرده است، در چنین اوضاعی از طرفی باید به مدیریت شهری بپردازیم و از طرفی پاسخگوی شکایات شهروندان باشیم! وی افزود: برگزاری نشست های مشترک و راه اندازی کارگروه های مشترک با قوه قضاییه می تواند راهگشا باشد.

رییس شورای عالی استان ها گفت: شهرهای کوچک نمی توانند از وکلای توانمند بهره ببرند، از همین رو احکامی در آن شهرها صادر می شود که به مرور این احکام وحدت رویه می شود، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد راه اندازی کمیسیون مشترک بین مدیریت شهری و دیوان عدالت اداری

پیشنهاد راه اندازی کمیسیون مشترک بین مدیریت شهری و دیوان عدالت اداری