درس کاوی و درس پژوهی سبب افزایش یادگیری و بهبود وضعیت آموزشی می شوددبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه درس پژوهی سبب رشد یادگیری و بالندگی معلم می شود گفت: این امر در نهایا بهبود وضعیت آموزشی را در پی دارد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمود امانی طهرانی در اولین نشست تخصصی درس پژوهی ایران، در شیراز گفت: درس کاوی و درس پژوهی از یافته های اخیر نظام جهان، برای بهسازی آموزشی است که برای یادگیری عمیق تر، تدریس و جزییات آن مورد بررسی قرار می گیرد. دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش افزود: حدود هفت ماه است که حرکت جدیدی با موضوع بهبود وضعیت تدریس معلمی در کشور ایجاد شده است، در این راستا، جلسات هفتگی مطالعه و هم اندیشی اساتید درباره درس پژوهی تشکیل می شود. وی خاطر نشان کرد: درس کاوی و درس پژوهی از یافته های اخیر نظام جهان، برای بهسازی آموزشی می باشد که برای یادگیری عمیق تر، تدریس و جزییات آن مورد بررسی قرار می گیرد. دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: ضبط و ثبت فرایند تدریس و سپس بازبینی، بررسی و اصلاح آن ها بر اساس نظریه های علمی و تربیتی باعث افزایش یادگیری و بالندگی معلمی می شود که نهایتا بهبود وضعیت آموزشی را در پی دارد چرا که در صحنه تدریس، معلم و اسکای روم درحال برگزاری است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |