مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 13:172022-08-24ورزشي

معنوی نژاد: هر مسابقه حکم فینال دارد


دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: در رقابت های قهرمانی جهان هر مسابقه حکم فینال دارد و پیش بینی قهرمان این دوره بسیار دشوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدجواد معنوی نژاد پس از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و اسلوونی اظهار داشت: آخرین بازی تدارکاتی خود پیش از رقابت های قهرمانی جهان را برگزار کردیم، خوشبختانه شرایطی فراهم شد که تمام بازیکنان توانستند حداقل یک ست بازی کنند.

وی ادامه داد: این دیدارها کمک می کند که به آمادگی 100 درصدی برسیم و برای رقابت های قهرمانی جهان در شرایط فنی و بازیکنان به اهدافی که داشتند رسیدند، بدون شک هماهنگی مدنظر کادرفنی هم حاصل شده است.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: این مسابقات پیش زمینه ای برای قهرمانی جهان است؛ در آن رقابت ها هر مسابقه حکم فینال دارد و در نخستین گام باید مقابل تیم سوم المپیک قرار بگیریم.

وی در مورد مسابقات قهرمانی جهان، گفت: خیلی سخت است که بخواهم از حالا قهرمان این رقابت ها را پیش بینی کنم چون تیم های خیلی خوبی در این دوره حضور دارند، بدون شک هر تیمی که بهتر باشد، هماهنگ تر بازی کند و پا پس نکشد می تواند نتیجه بهتری بگیرد، امیدوارم ما هم بتوانیم به هدف مان برسیم و جز تیم های برتر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معنوی نژاد: هر مسابقه حکم فینال دارد

معنوی نژاد: هر مسابقه حکم فینال دارد