مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 13:422022-08-24اقتصادي

حمایت از کسب وکارهای نوپا با سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی و 18 شتاب دهنده


مسئولان صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق اعتباری هنر در حاشیه رویداد تامین مالی فرهنگ بنیان تفاهم نامه ای را برای حمایت از شرکت های دانش بنیان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد تامین مالی فرهنگ بنیان در محل صندوق نوآوری برگزار شد.

در این برنامه مسئولان مختلف بخش های فرهنگی و مالی کشور حضور داشتند و کسب وکارهای نوپا در حوزه فناوری خلاق نیز از دیگر حاضران این رویداد بودند.

در پایان این رویداد نیز تفاهم نامه ای میان صندوق اعتباری هنر و صندوق نوآوری و شکوفایی با حضور سیاوش ملکی فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی و محمدعلی کاروان، معاون سرمایه گذاری صندوق اعتباری هنر امضا شد.

  موضوع این تفاهم نامه تبیین چهارچوب های کلی همکاری در تامین مالی، خدمات اعتباری از قبیل مشارکت در سرمایه ‎گذاری و هم سرمایه گذاری و همچنین پرداخت تسهیلات و صدور ضمانت نامه برای شرکت های دانش بنیان، فناور و نوآور در حوزه فرهنگ و هنر بود.

  بر اساس این گزارش، در این رویداد نیز مصطفی بغدادی، مدیر اکوسیستم نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی در سخنانی ضمن معرفی صندوق نوآوری و تشریح وظایف آن در زیست بوم نوآوری، گفت: صندوق قصد دارد با تقویت هر کدام از بازیگران زیست بوم نوآوری کشور، نظام مالی کارآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از کسب وکارهای نوپا با سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی و 18 شتاب دهنده

حمایت از کسب وکارهای نوپا با سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی و 18 شتاب دهنده