مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 14:222022-08-24سياسي

فرهنگ سازی و اطلاع رسانی وظیفه های اصلی رادیو اربعین


هدف کلی برنامه های شبکه رادیویی اربعین اطلاع رسانی دقیق و به لحظه از تمامی اتفاقات و رویدادهای مسیر راهپیمایی اربعین حسینی از مرزهای شرقی و شمالی کشور تا مرزهای چهارگانه ایران با کشور عراق (خسروی، - خبرگزاری فارس - گروه رسانه ای جامع و کامل است که با برنامه ریزی های صورت گرفته  تصویری ممتاز و یکپارچه از اجتماع عظیم ایمانی عاشقان حسینی را ارائه می کند.

اطلاع رسانی به موقع، فضاسازی معنوی، ترویج آموزه های اصیل عاشورایی و همراهی کامل با مخاطبان در این شبکه به گونه ای است که با تکیه بر همبستگی ملی و اتحاد امت اسلامی جلوه ای ماندگار را ثبت می کند.

بی تردید این شبکه با به کارگیری تمام ظرفیت های ملی در عرصه های مختلف و بهره گیری مؤثرتر از داشته های غنی هنری و آموزه های انسان ساز حسینی، آیینه تمام نمای زیبایی های اربعین حسینی است.

برآیند این اقدامات به گونه ای است که با انعکاس عواطف خالصانه و همدلی های عاشقانه زائران کربلای معلی، همنوایی امت اسلامی با کاروان حسینی و آل الله را در تاریخ درخشان اسلام ناب محمدی به یادگار می گذارد.

8 سال پوشش اخبار زائران اربعین حسینی  رادیو اربعین در حالی هشتمین سال فعالیت خود را آغاز می کند که با رویکرد فرهنگ سازی معارف اهل بیت (ع)، اطلاع رسانی همه جانبه و نیز پوشش اخبار و اطلاعات مربوط به حضور زائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی و اطلاع رسانی وظیفه های اصلی رادیو اربعین

فرهنگ سازی و اطلاع رسانی وظیفه های اصلی رادیو اربعین