مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 15:322022-08-24سياسي

اسناد دفاع مقدس محرمانه هستند؟


رییس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: سپاه اسناد دفاع مقدس را به خوبی نگهداری کرده و آنها را از آسیب های احتمالی، حفاظت و به خوبی آرشیو کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز چهارشنبه (دوم شهریور) پس از بازدید از مرکز اسناد مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه پاسداران با اشاره به بازدید خود از این مرکز درباره نقش اسناد در جلوگیری از بروز انحراف و شفاف سازی واقعیت های دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از ابتکارات بی نظیر سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس این بود که از اوایل دوران دفاع مقدس راویانی را در تمام یگان ها و قرارگاه ها مستقر کرد.

این راویان با ضبط صوت، دفترچه یادداشت و بعضاً با دوربین عکاسی همه مکالمات بی سیم، مذاکرات و مباحث مربوط به عملیات های آفندی و پدافندی را با دقت کامل ثبت و ضبط کردند.

تعدادی از این راویان جانباز شده و برخی دیگر نیز به شهادت رسیدند.

وی افزود: گنجینه بی نظیری از دوران دفاع مقدس تشکیل شد که امروز می تواند به عنوان دستمایه همه پژوهش ها و تحقیقات مربوط به دفاع مقدس مورد استفاده قرار بگیرد.

این گنجینه در هیچ نقطه از کشور درباره دفاع مقدس وجود ندارد و قطعا در مقایسه با خاطره ها و آنچه در اذهان مردم درباره دفاع مقدس باقی مانده، درباره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد دفاع مقدس محرمانه هستند؟

اسناد دفاع مقدس محرمانه هستند؟