مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 15:372022-08-24سياسي

محکومیت همسر رییس مجلس آمریکا: زندان و جریمه به دلیل رانندگی در مستی


قاضی همچنین حکم داد پل پلوسی 3 سال تحت نظارت خواهد بود و به مدت یک سال به طور کامل از رانندگی منع می شود - محکومیت همسر رییس مجلس آمریکا: زندان و جریمه به دلیل رانندگی در مستی قاضی همچنین حکم داد پل پلوسی 3 سال تحت نظارت خواهد بود و به مدت یک سال به طور کامل از رانندگی منع می شود همسر رییس مجلس آمریکا به دلیل رانندگی در حالت مستی، به 5 روز زندان و جریمه و غرامت 6800 دلاری محکوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز ، پل پلوسی همسر نانسی پلوسی (رییس مجلس نمایندگان آمریکا) حدود دو ماه قبل به دلیل رانندگی در مستی، بازداشت شد.

او اعتراف کرده بود در حالت مستی الکلی رانندگی کرده بود.

این اتفاق در منطقه ناپا در ایالت کالیفورنیا امریکا روی داد.

 قاضی به تازگی حکم داد چون پل پلوسی  قبلا هنگام بازداشت، 4 روز را در زندان مانده بود هم اکنون نیازی به گذراندن 5 روز زندان نیست و به جای یک روز باقی مانده او باید 8 ساعت خدمات اجتماعی ارائه کند.

این موضوع را وکیلش گفته است.

  قاضی همچنین حکم داد پل پلوسی 3 سال تحت نظارت خواهد بود و به مدت یک سال به طور کامل از رانندگی منع می شود مگر اینکه خودرو مجهز به دستگاه تشخیص مستی الکل باشد.

دفتر دادستانی کل اضافه کرد علاوه بر مجازات های قاضی، مقامات ایالت هم می توانند گواهینامه رانندگی پل پلوسی را به دلیل محکومیت، به مدت یک سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت همسر رییس مجلس آمریکا: زندان و جریمه به دلیل رانندگی در مستی

محکومیت همسر رییس مجلس آمریکا: زندان و جریمه به دلیل رانندگی در مستی