مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 16:072022-08-24سياسي

از فرزندآوری تا والدگری؛ هزار راه نرفته


برخی تصور می کنند همین که فرآیند فرزندآوری را طی کرده و نیازهای اولیه بچه ها را تأمین کنند، دیگر وظیفه ای در قبال فرزندانشان ندارند، همین می شود که وقتی مشکلی پیش می آید ، - گروه زندگی ـ زهره سعیدی: بی تعارف امروزه در سراسر دنیا دعوا بر سر آموزش به خانواده های ما باید متوجه شوند.

درباره اهمیت والدگری و چالش های امروز در نحوه ارتباط والد و فرزند، دکتر مهدی اسماعیل تبار مولف، درمانگر کودک و نوجوان و کارشناس مسائل تربیتی به گفت وگو با فارس نشسته که در ادامه مشروحش را می خوانیم: مهدی اسماعیل تبار روانشناس تربیتی، کودک و نوجوان *جناب دکتر از گذشته تاکنون تجربه نوجوانی به همراه چالش هایش محل بحث در مجامع عمومی تا آکادمیک نبوده است، مصداقش هم اینکه کتاب های کمتری در این زمینه نوشته شده است، در صدا و سیما هم  کمتر به نوجوان پرداخته شده و پدر و مادرها چالش های نوجوانی خودشان را زود فراموش کرده اند و الان گلایه از فرزندانشان دارند.

فکر می کنید ریشه این مشکل از کجاست و کجا باید کار بیشتری انجام شود؟ بله درست است، پدر و مادر امروز ما خودشان کودکی و نوجوانی شان را فراموش کرده اند، اما همین والدین در کشوری زندگی می کنند که تریبون های رسمی و غیر رسمی اش در حوزه پرورش با هم متعارض است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فرزندآوری تا والدگری؛ هزار راه نرفته

از فرزندآوری تا والدگری؛ هزار راه نرفته