مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 16:322022-08-24اقتصادي

نهضت ملی مسکن به یاری رسانه ها نیاز دارد/ ضرورت مطالبه گری رسانه ها


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: نهضت ملّی ساخت مسکن نیاز به مطالبه گری دارد که رسانه ها می توانند در این مسیر کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، عباس یوسـف زاده با بیان اینکه نخستین دغدغه مردم به خصوص قشر جوان مسئله تأمین مسکن است، افزود: مردم از رسانه های رسمی و شناخته شده باید از روند و عملکرد ساخت مسکن در نهضت ملی مسکن مطلع گردند و در این مسئله باید تمامی رسانه ها و دستگاههای خبری به یاری ادارات راه و شهر سازی در این زمینه بشتابند.

وی رسانه ها را بازوان ادارات راه و شهرسازی در بحث ساخت مسکن دانست و اذعان کرد: در نهضت ساخت ملی مسکن مطالبه گری رسانه ها به  پیشرفت این موضوع کمک قابل توجهی می کند و ظرفیت بزرگی برای تحقق این اقدام دولت است.

یوسف زاده تصریح کرد: بر اساس سیاست هایی که در نظر گرفتیم زمین های با مقیاس بزرگ را برای ساخت و تأمین مسکن برای متقاضیان شناسایی کردیم.

وی ادامه داد: برای بیش از 30 هزار متقاضی به غیر از شهرستان مشهد هدف گذاری شده که منابع آن از محل دارایی های سازمان ملّی زمین و مسکن تأمین شده که بزودی زمین مناسب در اختیار نهضت ملی مسکن قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت ملی مسکن به یاری رسانه ها نیاز دارد/ ضرورت مطالبه گری رسانه ها

نهضت ملی مسکن به یاری رسانه ها نیاز دارد/ ضرورت مطالبه گری رسانه ها