مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 16:322022-08-24اقتصادي

ترخیص 6 میلیون تن کالای اساسی از گمرکات هرمزگان


6 میلیون تن کالای اساسی از گمرکات استان هرمزگان از ابتدای مرداد سال 1400 تا پایان مرداد 1401 به مدت یکسال ترخیص شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ششمین نشست ستاد پیگیری سیاستهای کلی و مدیران سایر دستگاههای همجوار امروز 2 شهریور 1401 همزمان با آغاز هفته دولت برگزار شد.

حسین سعیدی مدیرکل گمرکات هرمزگان در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد گمرکات استان هرمزگان از اهتمام مجدانه سازمانها در جهت ترخیص کالاهای اساسی تشکر و قدردانی کرد و گفت: گمرکات هرمزگان با کمتر از 8 درصد نیروی انسانی گمرکات کشور، به عنوان بزرگترین گمرک کشور موفق به ترخیص بیش از 6 میلیون تن کالا از ابتدای مرداد ماه سال 1400 تا پایان مرداد ماه امسال شده است که اگر مشکلات و موانع ترخیص کالا بررسی و رفع شود شاهد ترخیص سریع تر کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم می شویم.

بانک مرکزی زمان بندی دقیق پرداخت وجه کالا را ارائه کند وی از جمله مشکلات در حوزه ترخیص کالاهای اساسی را دریافت کد رهگیری از بانک و اخذ اسناد ترخیص و عدم پرداخت به موقع وجه کالا به فروشنده دانست و خواستار ایجاد برنامه زمان بندی دقیق بانک مرکزی برای پرداخت به موقع وجه کالا به فروشنده جهت ارسال اسناد به خریدار و دریافت کد رهگیری بانک و تسریع در تخلیه و بارگیری کالاها از کشتی بدون ایستایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص 6 میلیون تن کالای اساسی از گمرکات هرمزگان

ترخیص 6 میلیون تن کالای اساسی از گمرکات هرمزگان