مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 17:322022-08-24سياسي

اقلام دپویی در انبارهای گمرک خراسان جنوبی نیست


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی بیرجند گفت: هیچگونه کالای تاریخ گذشته و دپویی در انبارهای گمرک خراسان جنوبی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام علی نسایی زهان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز بیرجند ظهر امروز در بازدید از انبارهای تحت نظر گمرک خراسان جنوبی واقع در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند اظهار داشت: یکی از سیاست های دستگاه قضایی این است که از انبارهای گمرکات استان را بررسی و مورد بازدید قرار دهد.

وی افزود: خوشبختانه در انبارهای گمرکات استان خراسان جنوبی کالاهایی که دپو شده و مدت زیادی در این انبارها مانده باشد، نداریم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز بیرجند تصریح کرد: تمام کالاهای موجود در انبارهای گمرک استان خراسان جنوبی در کمتر از دو ماه تعیین تکلیف شده و جای خوشحالی است.

حجت الاسلام نسایی زهان با تاکید براینکه مسؤولین همت کنند کالاها کمتر از دو ماه ترخیص شود، یادآور شد: کالاهایی که در امر صنعت باید مصرف شود زودتر به دست تولید کننده برسد.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید کالاهای دپو شده تاریخ گذشته در انبارها مشاهده نشد و جای تشکر و امید است این روال ادامه یابد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز بیرجند گفت: بازدید دیگر بعد از شش ماه  انجام می شود که امید است تاریخ خروجی کالاها به کمتر از دوماه برسد و کالاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقلام دپویی در انبارهای گمرک خراسان جنوبی نیست

اقلام دپویی در انبارهای گمرک خراسان جنوبی نیست