مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 18:422022-08-24سياسي

روزهای نهایی انتخاب شهردار/ فرصتی برای آزمون و خطا نیست


شورا به لیست 7 نفره شامل اردکانی، محمدرضا اسدی، آرش فرج زاده، محمد فرخ زاده، هاشم جمالی، ناصر شمس، سعید مصفا رسیده که به زودی به 4 نفر کاهش یافته و شهردار از میان آن انتخاب خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، پس از گذشت یکسال از عمر شورای ششم، با کنار گذاشته شدن شهردار مستعفی، بار دیگر شورا در نقطه آغاز گرفت.

شهر با سرپرست اداره می شود، پروژه های بزرگ زیرساختی یا آغاز نشده یا درصد کمی پیشرفت داشته اند، انبوه مصوبات رها شده شورا انتظار شهردار جدید را میکشد.

شهردار پیشین گرچه از منتخبان شورای ششم و از همفکران اکثریت اعضای آن بود و شورا تا جای ممکن حمایت های عمیق خود را از او دریغ نکرد، اما با آشکار شدن ناکارآمدیش در اداره شهر، تعهدی که شورا به رأی مردم داشت، بر اندیشه حمایتگری گروهی و حزبی غلبه کرد و به استیضاح و استعفای شهردار منتهی شد.

کنار گذاشته شدن شهردار سابق با وجود وابستگی حزبی به شورا، نشان دهنده عملکرد انقلابی شورای ششم است که تسلیم فشارها و سفارش ها نشده، سرنوشت شورا را به عملکرد و حضور شهردار گره نزد و راه خود را از وی جدا کرد و همین پویایی شورای ششم است که امیدها را نسبت به انتخاب شهردار کارآمد و جهادی تقویت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای نهایی انتخاب شهردار/ فرصتی برای آزمون و خطا نیست

روزهای نهایی انتخاب شهردار/ فرصتی برای آزمون و خطا نیست