مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 19:222022-08-24اقتصادي

اجرای پروژه ضلع شرقی حرم قم با 1600 ظرفیت پارک


رییس کمسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم پروژه پارکینگ شرقی را در مرحله انتخاب پیمانکار اعلام کرد و گفت: با تحویل زمین به پیمانکار، حدود 42 دو ماه اجرای پروژه زمان برده و بیش از 110 هزار مترمربع زیربنای پروژه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمدحسین دهناد در گفت وگویی خبری، از آغاز پروژه پارکینگ شرقی حرم به زودی خبر داد و اظهار داشت: متأسفانه در چند سال گذشته پارکینگ شرقی حرم به صورت نامطلوبی رهاشده بود که خوشبختانه امسال مطالعات و طراحی این پارکینگ انجام شده و در مرحله انتخاب سرمایه گذار و پیمانکار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ضلع شرقی حرم مطهر از سال 73 طرح دارد، اما چالش ها و اختلاف هایی مانع اجرای طرح شده است اما از ابتدای شکل گیری شورای ششم به عنوان یک مطالبه اولویت دار آن را پیگیری شده و هم اکنون به مرحله انتخاب سرمایه گذار و پیمانکار رسیده است.

رییس کمسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم، فضای پارک در پروژه پارکینگ شرقی را موردبررسی قرارداد و گفت: بر اساس طراحی انجام شده، بیش از 1600 جای پارک تعیین شده و ازنظر زیباسازی شهری این بخش از هسته مرکزی شهر در شرایط مطلوبی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه ضلع شرقی حرم قم با 1600 ظرفیت پارک

اجرای پروژه ضلع شرقی حرم قم با 1600 ظرفیت پارک