مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 22:072022-08-24سياسي

استاندار چهارمحال و بختیاری: مدیریت سد زاینده رود باید ملی باشد


استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به بازگشایی اخیر یکی از دریچه های سد که منجر به گل آلود شدن آب زاینده رود شد، گفت: با توجه به بهره برداری 3 استان از آب زاینده رود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری، امشب در برنامه زنده شب های بام ایران اهم برنامه های هفته دولت را تشریح کرد و گفت: توجه ویژه به حوزه مسکن و انبوه سازی، تمرکز بر محرومیت زدایی، ایجاد عدالت اجتماعی، مردمی بودن، سفرهای هفتگی و بررسی مشکلات در سطح استان از جمله رویکردهای اصلی دولت و مسئولان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به تحریم ها و فشارهای ظالمانه دشمن تصریح کرد: با اقدامات جهادی بیش از 300 پروژه با یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار در سطح 10 شهرستان آماده افتتاح و بهره برداری هستند.

700 پروژه نیمه تمام در استان فعال می شوند حیدری با بیان اینکه تمرکز اصلی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام است، بیان کرد: درصد بالایی از اعتبارات جذب شده و خوشبختانه تا پایان شهریورماه برای جذب صد در صدی اعتبارات فرصت باقی است.

وی با اشاره به وجود 700 پروژه نیمه تمام در استان که برخی از آن ها پیشران بوده و افتتاحشان منجر به تحول می شود، اظهار داشت: هم اکنون پروژه های متوقف و راکد فعال شده اند که با تزریق بیشتر اعتبارات تحرک بیشتری پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار چهارمحال و بختیاری: مدیریت سد زاینده رود باید ملی باشد

استاندار چهارمحال و بختیاری: مدیریت سد زاینده رود باید ملی باشد