مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 22:572022-08-24حوادث

دستگیری 8 قاچاقچی با 1600 کیلو مواد مخدر


درگیری مسلحانه بین قاچاقچیان مواد مخدر با مأموران پلیس سیستان و بلوچستان منجر به دستگیری 8 سوداگر مرگ و کشف بیش از یک و نیم تن مواد مخدر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح این عملیات اظهار داشت: به منظور کنترل تحرکات باندهای قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور، با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و رصد تحرکات قاچاقچیان در مناطق مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان، سرنخ هایی از فعالیت عناصر مسلح و قاچاق افیونی برای جابه جایی و انتقال محموله سنگین مواد مخدر به عمق کشور به دست آمد که با برنامه ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان در شهرستان های زاهدان، خاش، سراوان، ایرانشهر و نیکشهر شناسایی و تکاوران انتظامی به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و طرح مهار، مناطق مورد نظر را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله های مورد نظر را شناسایی کنند.

قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که با خودروهای سواری 405 و سمند و وانت تویوتا در حال انتقال مواد افیونی بودند به محض مشاهده تکاوران انتظامی، شروع به تیراندازی سمت آنان کردند و مأموران نیز بلافاصله با اتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 8 قاچاقچی با 1600 کیلو مواد مخدر

دستگیری 8 قاچاقچی با 1600 کیلو مواد مخدر