مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 10:322022-08-25اقتصادي

طرح ویژه بیمه سلامت برای درمان ناباروری/ «دارویار» به کمک بیماران آمد


مدیرکل بیمه سلامت مازندران از طرح ویژه بیمه سلامت برای درمان ناباروری با پرداخت 90 درصدی هزینه درمان در بخش دولتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد میرزایی صبح امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: 80 درصد بیمه شدگان این سازمان به صورت رایگان تحت پوشش هستند و در استان مازندران یک میلیون و 610 هزار نفر معادل 46 درصد جمعیت استان تحت پوشش هستند.

وی تصریح کرد: از زمستان سال گذشته 167 هزار نفر به جمعیت بیمه ای استان اضافه شدند که سال گذشته با برگزاری میز خدمت در حاشیه شهرها نسبت به جذب این افراد اقدام کردیم.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران ادامه داد: بحث درمان زوجین نابارور در دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت، مازندران در بحث رشد منفی جمعیت رتبه دوم بعد از گیلان را در اختیار دارد در استان مازندران 150 هزار زوج نابارور شناسایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: دو مرکز دولتی در استان با حمایت بیمه سلامت فعال بوده که دو مرکز دولتی دیگر در بهشهر و نوشهر فعال می شوند، بخش خصوصی قراردادی با بیمه در بحث ناباروری ندارند.

میرزایی اضافه کرد: با بخش خصوصی در این ارتباط رایزنی کردیم که از 16 شهریور با بیمه سلامت در بحث درمان ناباروری قرار داد منعقد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ویژه بیمه سلامت برای درمان ناباروری/ «دارویار» به کمک بیماران آمد

طرح ویژه بیمه سلامت برای درمان ناباروری/ «دارویار» به کمک بیماران آمد