مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 10:322022-08-25سياسي

چرا آب رودخانه زاینده رود در هنگام بازگشایی گل آلود بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، روز گذشته خبری با عنوان رودخانه زاینده رود گل آلود شد/ خروج طرح های پدافندی آبرسانی شهرکرد از مدار در یکی از خبرگزاری ها منتشر شد؛ در این خبر علی حیدری سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری  با تایید گل آلود شدن رودخانه زاینده رود در محل اجرای طرح های پدافندی گفته بود: مقداری رودخانه گل آلود شده و باید صبر کرد تا مشکل حل شود که با تمام قوا پیگیر رفع مشکل هستیم.

همچنین مرتضی درخشان رییس صنف کشاورزان استان چهارمحال و بختیاری نیز در این خبر عنوان کرده بود که در شرایط فعلی شهرکرد، رسوب گیرهای سد زاینده رود باز شده که باعث گل آلودی رودخانه و خروج طرح های پدافندی آبرسانی شهرکرد از مدار شده است.

وی افزود: با این اقدامات کدورت آب بسیار بالا رفت و در اول صبح بسیار آسیب زننده بود که هم اکنون آب شرب برخی از مردم قطع است و دوباره مشکل آبی در مرکز استان پیش بینی می شود.

در همین راستا خبرگزاری فارس درباره صحت این خبر موضوع را از روابط عمومی آب منطقه ای اصفهان جویا شد که جوابیه ای از سوی روابط عمومی آب منطقه ای اصفهان به شرح زیر درباره گل آلود شدن رودخانه زاینده رود صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا آب رودخانه زاینده رود در هنگام بازگشایی گل آلود بود؟

چرا آب رودخانه زاینده رود در هنگام بازگشایی گل آلود بود؟