مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 11:172022-08-25سياسي

جریان اصلاح طلب به دنبال یک توافق ضعیف تر از برجام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، گفت: اصلا ح طلبان به شدت به دنبال یک توافق ضعیف تر از برجام هستند و می خواهند توافق ضعیف را دستاویزی برای مضحکه جریان انقلابی قرار دهد و جریان انقلابی باید مراقب .

- نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان اصلاح طلب به دنبال یک توافق ضعیف تر از برجام است و جریان انقلابی باید مراقب حیله های جریان غربگرای داخلی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، گفت: اصلا ح طلبان به شدت به دنبال یک توافق ضعیف تر از برجام هستند و می خواهند توافق ضعیف را دستاویزی برای مضحکه جریان انقلابی قرار دهد و جریان انقلابی باید مراقب این حیله و تزویر جریان غربگرای داخلی که منافع کشور را با برجام به خطر انداخت باشد.

وی افزود: ما در توافق باید لغو همه تحریم ها و راستی آزمایی آن را در اولویت داشته باشیم و قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها باید در توافق پیش رو رعایت شود.

راستینه خاطرنشان کرد: آمریکا از برجام خارج شده و حال اگر می خواهد به برجام بازگردد باید تمامی توافقاتش را عملی کند و تضمین لازم را برای این کار بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان اصلاح طلب به دنبال یک توافق ضعیف تر از برجام است

جریان اصلاح طلب به دنبال یک توافق ضعیف تر از برجام است