مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 12:072022-08-25سياسي

برقراری امنیت غذایی یک اولویت مهم ملی است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اکنون جنگ آب و نان است و باید خود را در عرصه نظامی، امنیت و نیز در عرصه کشاورزی و استفاده بهینه از سرمایه ها مهیا کنیم.

- وزیر جهاد کشاورزی پیش از ظهر امروز با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفت و گو کرد.

  آیت الله عابدینی در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: امروز استانی در قیاس با استان های دیگر پیشرو و پیشرفته خواهد بود که بیشتر بتواند از تکنولوژی استفاده کند و از سرمایه های خود بیشترین بهره را ببرد، آب یک سرمایه بی بدیل و گوهر نایاب است که در اختیار داریم اما متأسفانه بخشی از آن به صورت غرقابی در زمین پخش می شود و محصولی که از آن برداشت می کنیم کمترین قیمت آب را هم نمی تواند به ما برگرداند، این مصیبت جدی ماست که امیدواریم این نگاه تکنولوژیک به استفاده از آب و خاک در استان ما با گلخانه ای شدن عرصه های کشاورزی اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: ما سرمایه آب، خاک، نیروی انسانی و این دشت تماشایی قزوین را در اختیار داریم، زمانی که رهبر معظم انقلاب به قزوین تشریف آورده بودند به وزیر کشاورزی وقت فرمودند نسبت به دشت قزوین بی طرف نباشید، این فرصت عظیمی است که ما در اختیار داریم و باید به نحو احسن از آن استفاده کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری امنیت غذایی یک اولویت مهم ملی است

برقراری امنیت غذایی یک اولویت مهم ملی است