مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 12:272022-08-25سياسي

نماینده مجلس: روند مذاکرات در عین حفظ توانمندی در حال پیشرفت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در برای حفظ جان هم وطنان شکل گرفت که از 700 نفر مرگ بر اثر کرونا در روز به زیر 10 مورد رسیده ایم.

وی گفت: روند مذاکرات در عین حفظ توانمندی و زیرساخت های هسته ای، به خوبی در حال پیشرفت است و در واقع هنر دولت بود که اقتصاد کشور را به مذاکرات بی منتها گره نزد.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: زیرساخت ها در بخش تخصصی سرطان سمنان مهیا است؛ اما در زمینه رادیوتراپی مشکل دارد.

گلرو افزود: طرح دارویار از اقدامات ارزنده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که از وزیر بهداشت در این زمینه تقدیر و تشکر می کنم.

وی بیان کرد: شهرستان سرخه، به دلیل جدید التأسیس بودن نیازمند توجه ویژه در حوزه بهداشت و درمان است تا طی برنامه ریزی آینده محور پیشرفت داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان مهدی شهر، پس از سال ها در دولت رییسی به بهره برداری رسید که از نظر امکانات با کمبودهایی مواجه است و مطالبه به حق مردم در این خصوص به پیگیری و توجه ویژه نیاز دارد.

انتهای پیام/2568/س/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: روند مذاکرات در عین حفظ توانمندی در حال پیشرفت است

نماینده مجلس: روند مذاکرات در عین حفظ توانمندی در حال پیشرفت است